Jak fungují masáže?

30.04.2014 08:40

Vážení klienti,

 

Často se setkávám s dotazem, kolik vlastně stojí masáž a proč nemám klasický ceník? 

 

Když jsem v minulosti zavítal někam do salonu na masáž, musel jsem se prokousat hromadou názvů a různých kombinací (záda+nohy, krk a ruce, atp.). A to prosím beze slůvka vysvětlení. Maximálně jsem se dozvěděl, že to tak klienti chtějí nebo že je masáž oblíbená. A také patřičně drahá! No povězte sami, kdo se v tom má vyznat? 

Myslím, že již někdy v té době ze začala formovat myšlenka o jiném přístupu. Ve většině případů platíte za značku. Nějaké know-how, platíte za pomůcky, za drahé speciální oleje. Určitě se najde mnoho lidí, kteří rádi zaplatí mnoho peněz navíc... za nic. Dnes na tomto principu funguje mnoho lidí a říkáme mu familierně "byznys". Ve skutečnosti to tak dnes dělá témeř každý. Já na to ale nevěřím.

Za svou praxi jsem pochopil jednu zásadní věc. Masér, to je poslání. Je to člověk, který Vám umí pomoci a nemusí k tomu mít nic, než své ruce. Vše ostatní je bonus. Veškeré pomůcky mohou mojí práci zjednodušit, klientovi pobyt u mě zpříjemnit. O tom se nepochybuje, tak to zkrátka je. Ovšem pokud tyto pomůcky převáží nad uměním, o čem to svědčí? Může mi takový člověk vůbec pomoci?

Nechci jít touto cestou. Vždy používám kvalitní a přírodní oleje, mám kvalitní a velmi dobré lehátko. Ale vždy volím zlatou střední cestu. Proto u mě nebudete platit za předražené výrobky. Také nemusím uměle natahovat čas masáží (např. 70 minut - proč?). Proto mám jednotnou cenu za hodinu a nabízím masáž - jednoduše masáž, kde využívám vše co umím, nejlépe jak umím tak, abych pomohl. 

Jsem tu pro Vás.

 

Krásný den,

 

Jiří Aubrecht